یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35
نوشته شده توسط : ارغوان

 یخچال فریزر الکترواستیل ساخت کجاست ؟

همانطور که تا الان متوجه محصولات تولید شده توسط این برند ساخت کشور ایران می باشد . سال تاسیس این برند به زمان سال 1340 بر میگردد و از آن موقع تا به امروز به فعالیت و تولید یخچال های صنعتی و یخچال و فریزر های خانگی پرداخته است . به علت قدمت بسیار زیاد این برند و جلب اعتماد بسیاری از خریداران توانسته است همچنان در این سال ها جایگاه پرفروش ترین را اذعان خود بکند. همچنین برند الکترواستیل با تولید ، نوآوری و اختراع محصولات جدید توانسته است لوح ابدا و اختراع محصولات جدید را به دست بیاورد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید .

 

یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری ساب زيرو 25 فوت مدل ES35W

برند الکترواستیل یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی است که طی سال های گذشته توانسته یخچال فریزر های با کیفیتی را روانه بازار کند این بار یخچال فریزر کارآمدی به نام یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری ساب زيرو 25 فوت مدل ES35W تولید کرده است. این مدل یخچال فریزر به دریچه گردش هوای هوشمند مجهز شده که باعث گردش هوا در یخچال می شود و از خراب و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. محفظه Fresh Box تعبیه شده در یخچال فریزر پایین الکترواستیل برای تازه ماندن مواد غذایی کاربرد دارد. یکی از محصولات الکترواستیل یخچال فریزر مدل ساب زیرو پلاس ES35 می باشد. این محصول مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است، این ویژگی باعث می شود که جریان هوا گردش پیدا کرده و سبب تازه ماندن محتویات داخل آن می شود. سیستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال جریان داشته باشد.

جنس بدنه یخچال از ورق های خود رنگ کره ای می باشد. این ورق ها در قابل رطوبت و خوردگی مقاوم و خاصیت ضد لک دارند و به راحتی لکه ها و اثر انگشت ها پاک می شود و ظاهری همیشه درخشان دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به فیلتر نانو هوا که برای تصفیه هوای داخل یخچال تهویه شده است و مانع از پیچیدن بوی بد یخچال می شود و خاصیت آنتی باکتریال آن از کپک زدن مواد غذایی به مدت طولانی جلوگیری می کند. نوار دور درب آنتی باکتریال مانع از ورود میکروب ها به داخل یخچال می شود.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35  مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه می باشد. طبقات یخچال به صورتی طراحی شده که می توانید با نظم و سلیقه محتویات را درون یخچال جای دهید. فضای جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتویات بیشتر مورد نیاز مخاطب می باشد. این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.
ویژگی دیگر یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز بودن آن به کمپرسور با تکنولوژی نسل برتر Direct Path است. این یخچال دارای بالاترین بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پایین می باشد. وجود سنسورهایی از جمله کنترل دما و کنترل دیجیتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهیل یابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود.
یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به سیستم ذوب برفک می باشد.

 

سایر امکانات یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری ساب زیرو

بر روی درب یخچال فریزر هوم بار مربعی شکل طراحی شده که دسترسی به داخل یخچال را آسان تر کرده و می توانید انواع بطری را درون آن قرار دهید. سیستم انجماد سریع در یخچال الکترواستیل مراحل منجمد کردن مواد غذایی را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد تا هم ارزش غذایی مواد پایین نیاید و هم شکل ظاهری آن حفظ شود. یخساز یخچال فریزر الکترواستیل از نوع اتوماتیک بوده و قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. از دیگر امکانات یخچال فریزر 25 فوت الکترواستیل می توان به فیلتر تصفیه آب، آنتی باکتریال (Anti bacterial) و سیستم سرد کننده سریع اشاره کرد. 

 

 

درب هوم بار در یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35

درب هوم بار یک درب مربع شکل است که به صورت آرام باز شو عمل کرده و روی یخچال وجود دارد. وقتی درب هوم بار را باز کردید نیاز به فشردن ندارد بلکه به صورت آرام باز شو عمل می کند. از این درب برای برداشتن وسایل از درون یخچال بدون باز کردن درب اصلی استفاده می گردد.

 

یخساز اتوماتیک و اتصال به آب شهری

یخساز اتوماتیک یا یخساز برقی یعنی یخسازی بدون دخالت دست. در این یخچال فریزر می توانید با اتصال به آب شهری و فیلتر تصفیه آب، همیشه یخ داشته باشید. یک سنسوری نیز در آن تعبیه شده تا به هنگام پر شدن مخزن، عملیات یخسازی قطع می شود. اتصال به آب شهری توسط یک شیلنگ کولری انجام می پذیرد که درون یخچال وجود دارد. البته عملیات یخسازی را می توانید از طریق برد دیجیتال روی یخچال هم کنترل کرد.

 

انجماد سریع در یخچال فریزر الکترواستیل ساب زیرو

انجماد یک سامانه ای است که عملیات فریزر و یا منجمد کردن مواد غذایی را سرعت می بخشد و همین امر باعث حفظ ارزش غذایی می شود. زمانیکه نیاز داشته باشید تا به سرعت گوشت و مرغ خود را منجمد کنید ظرف 15 دقیقه به این مهم دست خواهید یافت

 

گرید مصرف انرژی A+

مصرف انرژی یخچال فریزر الکترواستیل ES35 با توجه به بدون برفک و یخساز بودن توسط استاندارد ایران، A+ تعیین شده است. رتبه انرژی A+ به اندازه 25% به نسبت A مصرف برق را کاهش می دهد. یخچال فریزر الکترواستیل سری التیما یکی از کم مصرف های ایرانی است که در بین تولیدات الکترواستیل با وجود یخساز نیز دارای مصرف اقتصادی است.

 

گردش هوای چندگانه درون یخچال و فریزر

گردش هوای چندگانه توسط یک فن انجام می گیرد که هوای سرد را در کل یخچال به طور یکنواخت پخش می کند. میزان سرما براساس قسمتهای مختلف یخچال با هم فرق دارد که توسط این فن انجام می پذیرد.

 

مشخصات یخچال فریزر الکترواستیل مدل es35

 

  • بدون برفک
  • یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور ایتالیایی
  • رنگ سفید و تیتانیوم
  • درب هوم بار

 

 

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل ساخت کجاست ؟ همانطور که در بالتر گفته شد این برند ، برندی ایرانی می باشد و یکی از ویژگی های مهم برند ایرانی الکترواستیل وجود گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد . این برند به شما ضمانت گارانتی و خدمات پس از فروش را به مدت زمان 40 ماه را می دهد که سبب می شود تا شما خریدی امن را تجربه بکنید و با خیال راحت تری به خرید خود بپردازید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 , قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 , خرید یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 , کیفیت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 , گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES35 , یخچال فریزر الکترواستیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: